تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 23:51
کد خبر: 509509

جلیلی: در موضوع برجام و FATF طلبکار هستیم/ با پیش داوری می‌گویید رشد ۸ درصد کلاهبرداری است +فیلم

جلیلی اظهار داشت: جریانی خود تحریم در کشور وجود دارد که فقط می‌گوید باید امتیاز دهیم. باید برنامه هایی داشته باشیم که طرف مقابل فکر نکند می تواند به تحریم تکیه کند و تمام تحریم ها بی اثر باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: درباره تحریم ها ما در موضوع برجام و FATF طلبکار هستیم و باید گفت و گو کنیم و طلبمان را بگیریم. در حوزه آلترناتیو (جایگزین) باید فعال باشیم زیرا اگر طرف مقابل امتیاز نداد و عمل نکرد باید به گونه ای رفتار کنیم که هرگونه تحریمی بی اثر شود. به طوری که در دولت آقای رئیسی خود آمریکایی ها تحریم های را شکست مطلق و بر افزایش فروش نفت کشور اعتراف کردند. 

جلیلی اظهار داشت: جریانی خود تحریم در کشور وجود دارد که فقط می‌گوید باید امتیاز دهیم. باید برنامه هایی داشته باشیم که طرف مقابل فکر نکند می تواند به تحریم تکیه کند و تمام تحریم ها بی اثر باشد. برنامه هفتم توسعه بر روی رشد ۸ درصد تاکید دارد و شما پیشاپیش می گویید رشد ۸ درصدی کلاهبرداری است و اصلا آن را قبول ندارید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تهمت نمی‌زنم که دولت سوم روحانی را می‌خواهید تشکیل دهید، کسانی که اکنون دور شما هستند غیر از وزرای دولت روحانی هستند؟  

وی ادامه داد: ظریف وزیر امور خارجه دولت روحانی با عملکرد غلط و بی نتیجه که باعث شد ۱۵ بار همه بگویند تعهدات را انجام داده ایم اما طرف مقابل خارج شود و شما حتی نتوانید شکایت کنید از طرف مقابل به خاطر بلد نبودن ابتدایی ترین موضوعات بین المللی این اتفاق رخ داد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شما ماشینی که ۱۰۰ میلیون ارزش دارد را ۱۰۰ میلیارد خریدید اما آن را هم به شما ندادند؛ با این حال از قانون مجلس که در راستای عزت ملت ایران است دفاع نمی‌کنید. این قانون، قانون دقیقی است و حق ملت را استیفا می کند و به دولت قدرت می دهد که با قدرت مذاکره کند؛ بنابراین نباید این قانون را زیر سوال ببرید.

جلیلی اظهار داشت: وقتی طرف مقابل در موضع زورگویی است، ما نمی آییم به آنها امتیاز بدهیم و مانند دولت گذشته به مردم بگوییم که ما کاپ اخلاق را برده ایم و طرف مقابل نبرد.  

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top